FAQ
Καλωσήρθατε στη σελίδα των συχνών ερωτήσεων μας! Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας.
Είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών και προσπαθούμε να διευκολύνουμε την εμπειρία αγορών σας μέσω της πλατφόρμας μας. Εάν δεν βρείτε αυτό που ψάχνετε στις συχνές ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή του τηλεφώνου.
Ελπίζουμε ότι αυτή η σελίδα θα σας βοηθήσει να λύσετε οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες έχετε σχετικά με την αγορά σας από την ιστοσελίδα μας. Είμαστε πάντα διαθέσιμοι να σας βοηθήσουμε και να διευκολύνουμε την εμπειρία αγορών σας.
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!
Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
Μόλις πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης για να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα σας στείλουμε άλλο ένα email με τον σύνδεσμο για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας (όταν το επιτρέπει η μέθοδος παράδοσης).
Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας από την ενότητα "ιστορικό παραγγελιών" στη σελίδα του λογαριασμού σας στον ιστότοπο.
Πως στέλνoυμε τα προϊόντα μας;
- Τα μεταφορικά είναι δωρεάν
- Στέλνουμε τα προϊόντα μας με ΕΛΤΑ courier
- Η αντικαταβολή χρεώνεται 2 €
- Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το φυσικό μας κατάστημα.
- Οι επιστροφές μπορούν να γίνουν και στο φυσικό μας κατάστημα.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών μας;
Η αίτηση επιστροφής ή αλλαγής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμεςαπό την ημερομηνία παράδοσης βάσει των εγγράφων παραλαβής. Για επιστροφές που υπερβαίνουν το χρονικό διάστημα των 14 ημερών, το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής της αλλαγής του προϊόντος.
Περισσότερα στο: https://home-in-style.gr/policies/refund-policy
Ποιά είναι τα προνόμια των μελών του Home in Style?
Το κατάστημα μας προσφέρει αποκλειστικές εκπτώσεις και ειδικές προσφορές μόνο για τα μέλη. Εξοικονομήστε έως και 70% για επιλεγμένα προϊόντα και αποκτήστε πρόσβαση στις εβδομαδιαίες προσφορές και εκπτώσεις μας.
Εγγραφείτε τώρα και απολαύστε τα προνόμια!
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Μπορούμε να αλλάξουμε μόνο τις παραγγελίες που δεν έχουν ακόμη υποβληθεί σε επεξεργασία για αποστολή.
Μόλις η παραγγελία σας βρίσκεται στην κατάσταση "προετοιμασία για αποστολή", "αποστολή" ή "παράδοση", τότε δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία επεξεργασία της παραγγελίας σας.
Για να κάνετε αλλαγές στην παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη μέσω του Chat.
Προσφέρετε επιλογή πληρωμής με δόσεις;
Δεχόμαστε πληρωμή με 3 δόσεις χάρη στον συνεργάτη μας Klarna.
Μπορείτε να επιλέξετε αυτή την επιλογή πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την αποστολή της παραγγελίας μου;
Μόλις πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, συνήθως χρειάζονται 24 έως 48 ώρες για να την επεξεργαστούμε για αποστολή.
Τι γίνεται αν δεν είμαι στο σπίτι;
Εάν δεν είστε στο σπίτι, θα πραγματοποιηθεί νέα παράδοση την επόμενη ημέρα ή ο συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προγραμματίσει νέα ημερομηνία παράδοσης.
Ποια ειναι η διαδικασια επιστροφης προιοντων?
https://home-in-style-loutraki.myshopify.com/policies/refund-policy
Η παραγγελία μου
Πώς θα ξέρω ότι η παραγγελία μου καταχωρήθηκε;
Μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι η νέα σου παραγγελία έχει καταχωρηθεί επιτυχώς μέσα από τον λογαριασμό σου.
Για να δεις τις παραγγελίες σου:
- Συνδέσου στον λογαριασμό σου με ένα κλικ εδώ.
- Επίλεξε “Παραγγελίες”.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση της αγοράς, θα λάβεις ενημερωτικό email με τον μοναδικό κωδικό παραγγελίας.
Αφού καταχωρηθεί η παραγγελία σου, έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς την εξέλιξή της από τον λογαριασμό σου στο Home in Style, καθώς και μέσω ενημερωτικών email που λαμβάνεις σε κάθε στάδιο της αποστολής.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σου εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχεις αγοράσει.
Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.
Όλες οι παραγγελίες αρχίζουν να επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη εργάσιμη μέρα (Τα Σαββατοκύριακα δε θεωρούνται εργάσιμες). Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα σταλεί από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.
Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας.
Ποια είναι τα στάδια παραγγελίας;
- Παραγγελία τοποθετημένη
- Παραγγελία έτοιμη
- Σε διακίνηση
- Προς παράδοση
- Παραδόθηκε
Πατήστε 👉εδώ👈 να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας.
Επιστροφές
Ποια ειναι η διαδικασια επιστροφης προιοντων?
Δες την διαδικασία εδώ.
Θα χρεωθώ για την επιστροφή και την αντικατάσταση;
Για περιπτώσεις ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος, το Home in Style αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής πιθανής αντικατάστασης.
Για τα προϊόντα τα οποία επιστρέφονται με διαφορετικη αιτιολογία το κόστος επιστροφής θα είναι πολύ χαμηλό, καθώς θα χρησιμοποιούμε τον λογαριασμό μας που έχει μειωμένα τέλη.
Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες.
Οδηγίες προετοιμασίας του δέματος προς επιστροφή
Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες για τη σωστή προετοιμασία του δέματος προς επιστροφή.
- Βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει όλα τα αξεσουάρ του προϊόντος ή τυχόν δώρα που περιείχε το δέμα κατά την παραλαβή.
- Βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει το αποδεικτικό πληρωμής.
- Συσκεύασε το προϊόν σε ανθεκτική συσκευασία.
Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
Πληρωμές & Επιστροφή χρημάτων
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
Η αντικαταβολή παρέχεται για αγορές μέσω του Home in Style και αφορά τη δυνατότητα πληρωμής με μετρητά, κατά την παράδοση της παραγγελίας.
Αν η αντικαταβολή δεν υπάρχει στις επιλογές πληρωμής, μπορείς πάντα να πληρώσεις με απόλυτη ασφάλεια με την κάρτα σου.
Πώς να χρησιμοποιήσω το κουπόνι που μου στείλατε;
Για να εξαργυρώσεις ένα εκπτωτικό κουπόνι ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
- Πρόσθεσε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείς να αγοράσεις στο καλάθι σου.
- Στη σελίδα του καλαθιού, πάτησε πάνω στη φράση “Κωδικός έκπτωσης ή δωροκάρτα".
- Πληκτρολόγησε τον οκταψήφιο κωδικό κουπονιού στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί.
Το ποσό του κουπονιού θα αφαιρεθεί αυτόματα από το σύνολο της παραγγελίας σου.